  • 1. Data: 2005-07-15 10:11:30
    Temat: do którego US zaliczka za umowy o dzieło?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    mam 3 pracowników na umowę o dzieło

    wypełniam PIT4 i składam go do mojego US

    czy zaliczkę wpłacam też do mojegu US czy do US pracowników???

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2005-07-15 13:11:37
    Temat: Re: do którego US zaliczka za umowy o dzieło?
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > czy zaliczkę wpłacam też do mojegu US czy do US pracowników???

    Zawsze pieniążki idą za deklaracją.

    Adam

  • 3. Data: 2005-07-15 16:58:47
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:db8cok$9pp$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Adamski z adresu <a...@w...pl> napisał(a):

    > Zawsze pieniążki idą za deklaracją.

    czy to oznacza, że wpłacam zaliczkę do mojego US?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2005-07-17 10:31:40
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w
    wiadomości news:42d7e8b1$0$5126$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > czy to oznacza, że wpłacam zaliczkę do mojego US?

    Tak to wlasnie oznacza. :-)

    marekz