  • 1. Data: 2005-07-15 16:51:33
    Temat: Dywaniki do samochodu (ŚT)
    Od: dK <c...@w...pl>

    Witam,

    dzień po odebraniu samochodu - wpisanego do EŚT - zapragnąłem dokupić za
    stówkę gumowe dywaniki, co by nie nanosić błota na nowiutką wykładzinę.

    Pytanie - dywaniki od razu w KUP, czy jako doposażenie środka trwałego
    zwiększają jego wartość i trzeba je amortyzować....?

    Pozdrawiam
    dK

  • 2. Data: 2005-07-15 19:46:49
    Temat: Re: Dywaniki do samochodu (ŚT)
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik dK <c...@w...pl>
    w wiadomości <news:pdv38rwparq2$.6gq30ylivf6f.dlg@40tude.net> wstukał:

> [...]

    > Pytanie - dywaniki od razu w KUP, czy jako doposażenie środka trwałego
    > zwiększają jego wartość i trzeba je amortyzować....?

    Idź i doubezpiecz jeszcze... ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2005-07-18 04:52:00
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "dK" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pytanie - dywaniki od razu w KUP, czy jako doposażenie środka trwałego
    > zwiększają jego wartość i trzeba je amortyzować....?

    Do momentu przekazania samochodu do użytkowania wszystkie wydatki powinny
    powiększać wartość początkową samochodu.
    Momentem faktycznego przekazania będzie data rejestracji w Urzędzie
    Komunikacji (pieczątka i data na fakturze za samochód).

    Jeżeli więc kupiłeś dywaniki po dniu rejestracji, możesz je potraktować jako
    koszt bieżący.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński