  • Data: 2002-08-02 14:24:20
    Temat: Re: szukam dobrej i taniej komputerowej KPiR
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof wrote:

    > Dzieki. Uzywasz go? Mozesz podzielic sie doswiadczeniami?

    Uzywam pół roku i nie narzekam. Nie spotkały mnie żadne niemiłe
    niespodzianki. Jednak każdy ma własne preferencje i przyzwyczajenia i to co
    pasuje mi, wcale nie musi być dobre według Ciebie. Proponuję ściągnąć i
    przetestować wszystkie polecane przez kolegów wersje i wybrać oczywiście tę
    najbardziej przyjazną pod wszelkimi względami ;-)

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu