  • Data: 2003-04-08 07:51:28
    Temat: Re: tani lub bezpłatny program
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy twój program potrafi wystawić fakturę na dwóch odbiorców?
    > Access robi błędy w zaokrągleniach, gdy końcówka jest poniżej 0.5?
    > Zauważyłeś?
    > Czy dane trzeba wpisywać za każdym razem, czy też można wybrać stałych
    > klientów?
    > Czy wystawca może mieć kilka adresów lub np. zmienić nr-rachunku na
    > pojedynczej fakturze, w trakcie jej wystawiania.
    > Co robisz kiedy (suma (netto*vat)) <> (suma(netto)*vat)
    > Baza towarów, rabaty dla klientów ...
    > Mozna wydrukować duplikat...
> [...]

    Szanowny KK
    W 1993 r. zrobiłem coś, co wyliczało faktury vat a użyłem do tego arkusza
    kalkulacyjnego Lotus 123 v 3. To było jeszcze w dosie. Z dumą powiem, że to
    chodziło przez trzy lata ...... zanim nie kupiłem programu komercyjnego.
    Z dumą powiem, że wszystko o co pytałeś miałem w tym arkuszu.
    Miał wadę. Jak nie zapisałem arkusza ....... diabli brali całą moją pracę.
    :)))))))))))))
    Od tego czasu ja nie posunąłem się ze swoją wiedzą ani krok do przodu, więc
    jestem cofnięty. Przyznaje się do tego ale nie wierzę, by nie można określić
    właściwie zaokrągleń w akcesie.
    Robię szczegółową listę płac w OO i wychodzi mi ona suuuuper, pokrywa się co
    do grosika z listą z komercyjnego programu komputerowego.
    Do tej pory robiłem wyliczenia płac brutto/netto na arkuszu .... było suuper
    Nie sądzę więc, że miałbym problem z opisem formuł zaokrąglających, by
    otrzymać właściwy wynik.

    pozdrawiam
    fart