  • Data: 2003-04-08 08:01:11
    Temat: Re: tani lub bezpłatny program
    Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "fart" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b6tv08$g0a$1@news.onet.pl...

    > Szanowny KK
    > W 1993 r. zrobiłem coś, co wyliczało faktury vat a użyłem do tego arkusza
    > kalkulacyjnego Lotus 123 v 3. To było jeszcze w dosie. Z dumą powiem, że
    > chodziło przez trzy lata ...... zanim nie kupiłem programu komercyjnego.

    No właśnie kupiłeś.

    > Przyznaje się do tego ale nie wierzę, by nie można określić
    > właściwie zaokrągleń w akcesie.

    Oczywiście, że można, tylko trzeba się zorientować, że coś jest źle.
    A to są testy, czas i pieniądze.

    A wogóle to koniec dyskusji.
    W przypływie dobrego humoru napisałem do rymu, bo przypomniały mi się czasu
    czynów społecznych,
    a ty mnie na pręgieżu stawiasz.
    Zajmuję się zawodowo pisaniem programów pod konkretne nietypowe zlecenia,
    gdzie wiadomo, że to się nie sprzeda w ilości większej niż sztuk 1. Ale
    przeraża mnie fakt, że ludzie sądzą, że to kosztuje 100 zł.