  • 1. Data: 2005-08-03 13:48:26
    Temat: tlumaczenie "podatek rozlicza nabywca"
    Od: "Bombardier" <b...@y...com>

    Witam

    jeszcze jedna prosba jak napisac po angielsku "podatek rozlicza nabywca" ?
    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2005-08-03 14:18:37
    Temat: Re: tlumaczenie "podatek rozlicza nabywca"
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Bombardier" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > jeszcze jedna prosba jak napisac po angielsku "podatek rozlicza nabywca"
    ?

    Tax is paid by purchuaser.

    Best Regards
    Łukasz Kaliński

  • 3. Data: 2005-08-03 15:44:51
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ?
    >
    > Tax is paid by purchuaser.
    ^^^^^^^^^^

    Kogooooooooooooooooooooooo?
    Dezinformacja jest gorsza niz brak informacji.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2005-08-03 16:32:20
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > Kogooooooooooooooooooooooo?
    > Dezinformacja jest gorsza niz brak informacji.

    No to proszę:
    wykaż się!

    Łukasz Kaliński

  • 5. Data: 2005-08-03 23:32:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Łukasz Kaliński wrote:

    > No to proszę:
    > wykaż się!

    No ja bym drugie "u" zlizał tak dla ścisłości :)

  • 6. Data: 2005-08-04 05:26:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > No ja bym drugie "u" zlizał tak dla ścisłości :)

    Otóz to. Wystarczylo nacisnac F7. Ale prosciej bylo sie pienic i udawac
    angliste.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2005-08-04 05:38:47
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    No fakt!
    :-)

    > Otóz to. Wystarczylo nacisnac F7. Ale prosciej bylo sie pienic i udawac
    > angliste.

    Po pierwsze to nie ja się pienię,
    a po drugie nie jestem anglistą i za takiego się nie uważam,
    choć obydwa określenia do Ciebie dobrze by pasowały!

    A skoro jesteś taki mądraliński to dlaczego sam na tego posta nie
    odpowiedziałeś?

    Łukasz Kaliński