    From: KorKi <K...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: treść faktury...
    Date: Thu, 23 Dec 2004 09:33:38 +0100

    fi5h napisał(a):

    > wiesz, codziennie wystawiam setki faktur i jednak znajduja sie na nich
    > artykuly ktore normalnie posiadaja cene i mozna je odrebnie kupic.
    >
    > Jak sprzedaje telewizor to przeciez logiczne ze nie zamieszcze cen
    > poszczegolnych jego czesci skladowych bo klient placi za konkretny
    > produkt. Jesli umowa kupna/sprzedazy obejmyje dana rzecz jako rzecz , to
    > wlasnie ona bedzie na fakturze. Jesli ktos kupuje kilka rzeczy to nie
    > moga byc one ujete pod jednym indeksem, nawet jesli ogolne ich
    > przeznaczenie jest takie same (czyli meble). Skoro kazda z tych rzeczy
> [...]

    ...dzieki za wyjaśnienia..gnębi mnie tylko jedna rzecz: jak teraz moge
    wywalczyc fakture na poszczegolne szafki? Teraz przychodzą mi do głowy
    różne pomysły ....np. że mogłem "zaszantażować" sprzedawce, że będe tu
    przychodził co pietnaście minut i zamawiał po jednej szafce...i o
    czywiście fakture za każde zamówienie...no ale cóż teraz mogę zrobić?

    pozdrawiam KorKi