  • Data: 2004-07-12 15:42:58
    Temat: Re: ubezbieczenie, zus, dg i umowa o dzielo (dlugie)
    Od: "ana" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A czy jesli umowa o dzielo jest jedynym zródlem dochodu nie placi sie
    czasem
    > wszystkich skladek? Tak bylo pare lat temu jak moja zona byla na
    > wychowawczym w jednej firmie (bez prawa do zasilku) i dorywczo brala
    jakies
    > umowy. Teraz nie wiem, ale moze lepiej sprawdz, albo niech sie ktos
    > madrzejszy wypowie

    A od którego momentu od "byłego" studenta opłaca się składki na
    ubezpieczenie społeczne. U mnie w firmie jest osoba, która właśnie kończy
    studia, tzn semestr sie skończył i pisze prace mgr. I moje pytanie, czy
    składki mam naliczać już od lipca, czy od października (w legitymacji
    stempel do 30 września.)

    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Anna