  • 1. Data: 2003-01-28 16:43:03
    Temat: ubezpieczenia a pit28
    Od: "ArEkP." <a...@p...onet.pl>

    witam
    czy ubezpieczenia zus (spoleczne, wypadkowe, zdrowotne) w pit28 wpisuje sie
    wg daty ich wplaty (np. za grudniowy 2001 wplata w styczniu 2002 wiec ja
    wciagac?) czy tez za miesiac w ktory sa nalezne (niewazne ze wplata w
    styczniu 2003 ale ubezpieczenia dotycza grudnia 2002 wiec ...)? I czy
    ryczaltowcowi ktory dodatkowo zatrudniony byl na umowie o prace wliczac tez
    skladki z tytulu tamtej umowy ? (w polowie roku zostal zatrudniony i z umowy
    mial wszystkie ubezpieczenia a ze swojego ryczaltu tylko zdrowotne)
    dizekuje z wysluchanie i czekam na odpoweidz :)

    Karol S.

  • 2. Data: 2003-01-28 21:27:12
    Temat: Re: ubezpieczenia a pit28
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "ArEkP." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mial wszystkie ubezpieczenia a ze swojego ryczaltu tylko zdrowotne)
    > dizekuje z wysluchanie i czekam na odpoweidz :)

    W pit-28 odliczasz składki zapłacone w roku czyli jak zapłaciłeś za 12/2001
    w styczniu to uwzględniasz to teraz w rozliczeniu.Nie rozumiem o co pytasz z
    tymi składkami z umowy o prace.Bo jeśli byłeś zatrudniony to składki
    bedziesz miał uwzględniowne w pit 11 od pracodawcy
    Wiola