  • 1. Data: 2006-01-24 19:32:12
    Temat: "ul." na fakturze
    Od: Kowalski <k...@W...com>

    "ul." czy te trzy znaczki musza sie pojawic przy nazwie ulicy i numerze
    domu na Fakturze? czy bez tego faktura będzie nieprawidłowa?

  • 2. Data: 2006-01-24 19:44:24
    Temat: Re: "ul." na fakturze
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kowalski wrote:
    > "ul." czy te trzy znaczki musza sie pojawic przy nazwie ulicy i numerze
    > domu na Fakturze? czy bez tego faktura będzie nieprawidłowa?

    Bez jaj.

    Dobrze, że nie musi być Times New Roman.

  • 3. Data: 2006-01-24 19:48:12
    Od: Kowalski <k...@W...com>

    witek napisał(a):
    > Bez jaj.

    bez jaj! klient przyszedł aby mu poprawić bo tego brak! wiec dlatego
    pytam bo mi sie wydawalo że wszystko jest OK

  • 4. Data: 2006-01-24 22:06:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kowalski wrote:

    > bez jaj! klient przyszedł aby mu poprawić bo tego brak! wiec dlatego
    > pytam bo mi sie wydawalo że wszystko jest OK

    No to mu popraw jak durny i tyle.

  • 5. Data: 2006-01-25 08:16:22
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Kowalski wrote:

    > bez jaj! klient przyszedł aby mu poprawić bo tego brak! wiec dlatego
    > pytam bo mi sie wydawalo że wszystko jest OK

    Odpowiedz mu, że błędy w adresie odbiorcy faktury poprawia odbiorca
    wystawiając notę korygującą.

  • 6. Data: 2006-01-30 12:14:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Jan 2006, witek wrote:

    > Bez jaj.

    Czysto teoretycznie może istnieć w tym samym mieście plac, ulica
    i aleja - wszystkie tego samego imienia, każde z osobną numeracją.
    Normalnie jest to mało prawdopodobne - ale np. przy zmianach
    administracyjnych granic gmin...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2006-01-30 13:46:22
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    > i aleja - wszystkie tego samego imienia, każde z osobną numeracją.
    > Normalnie jest to mało prawdopodobne - ale np. przy zmianach

    Czysto praktycznie w Łodzi jest plac i ulica Dąbrowskiego. Oba od
    niepamiętnych czasów.

    pzdr

    Tomek

    Katowice 'ground zero' - najnowsze informacje
    >>> http://link.interia.pl/f18f8

  • 8. Data: 2006-02-05 17:33:22
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Gotfryd Smolik news wklepał/a:

    > Czysto teoretycznie może istnieć w tym samym mieście plac, ulica
    > i aleja - wszystkie tego samego imienia, każde z osobną numeracją.

    Także praktycznie. W większym mieście to standard.

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"