  • From: "axell" <a...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ulga podatkowa a kuchenka
    Date: Wed, 19 Jan 2005 12:33:32 +0100

    > O ile się nie mylę to ulga przypada na lata 2003-2005 więc dlaczego być
    > nie mógł.
    > Nie ma wymogu że trzeba rozpocząć w 2003.

    Wiesz coś więcej, bo ja w wielu miejscach znalzłem taki zapis :

    "Ulga remontowa została zlikwidowana z końcem 2003r., jednak na
    zasadzie praw nabytych podatnicy mogą skorzystać z ulgi w latach
    2003-2004-2005 na zasadach obowiązujących w roku 2003. "

    Więc jeżeli nie nabyłem prawa do tej ulgi w 2003 (odpisująć coś sobie
    za rok 2003 ) to chyba wynika, że nie mogę z niej skorzystać.
    Chyba że ktoś spotkał się z inną interpretacją....

    > Nie do końca dobrze słyszałeś. Kuchenka gazowa podnosi Ci limit odliczeń,.

    Istotne jest dla mnie czy mogę ( niezależnie od tego czy ulga remontowa
    mi się należy ) odliczyć koszty kuchenki (instalacji gazowej) czy niestety
    nie :(

    pozdr axell