  • Data: 2015-02-21 13:27:23
    Temat: Re: ulga remontowa 2014 można czy nie można
    Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 lutego 2015 14:34:17 UTC+1 użytkownik animka napisał:

    > Nie zansz numeru telefonu do U.S?

    Informacje uzyskiwane od urzędników skarbowych bez właściwego zapytania pisemnego nie
    są wiążące dla nich samych, mam to potwierdzone już niejednokrotnie.

    > Poszukaj w internecie, zadzwoń i zapytaj.

    Szukałem, znalazłem, wiele informacji, które są dla mnie sprzeczne, dlatego też
    pytanie poszło na grupę, żeby rozwiać wątpliwości chociaż w samym prawidłowym bądź
    nie toku myślenia.