    From: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa o dzielo, jak to sie kurka liczy
    Date: Mon, 3 Oct 2005 23:32:10 +0200

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > ...no to nie pracowałeś...
    Ok, wykonywalem zlecenie. Potocznie mowiac niezle tez sie napracowalem
    ostatanio we wlasnym ogrodku. Ale nie o tym mowa ;)

    > Zaś z p. widzenia prawa podatkowego nie ma to znaczenia:
    > skutek umowy podlega pod prawo autorskie więc 50% KUP
    > przysługuje.

    E, ja juz nic nie wiem. Kawa na lawe - mam napisac program (aplikacje
    WWW), za ktora chce wspomniane juz 4100. Ile zatem przyjac na KUP - 50% (co
    daje koszt brutto 4 555,56), czy 20% (czyli 4 834,91 brutto). Mnie
    oczywiscie interesuje koszt netto i jedynie nie chcialbym, aby przez zle
    skalkulowanie wyszedl nizszy.
    Gdyby ktos zajmujacy sie tym dal mi jasna odpowiedz, bez gdybania,
    bylbym wdzieczny.

    Pozdrawiam
    P.