  • 1. Data: 2007-03-28 15:17:54
    Temat: umowa użyczenia
    Od: tede <...@...pl>

    Witam,
    Chcąc założyć DG, muszę podpisać umowę użyczenia części mieszkania ze
    swoją narzeczoną.
    Ona jest właścicielem mieszkania, ja jestem w tym mieszkaniu zameldowany.

    Czy Ona będzie musiała zapłacić podatek dochodowy od tego świadczenia?

    Tede

  • 2. Data: 2007-03-28 23:20:06
    Temat: Re: umowa użyczenia
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "tede" <...@...pl> wrote in message news:eue0vk$ht$1@atlantis.news.tpi.pl...
[...]

    tak, bo gdyby wynajęła to miałaby dochód.
    ty zresztą też, bo gdybyś wynajął i zapłacił od innej osoby to byłbyś o tyle
    biedniejszy, a tak to masz dochód w postaci braku wydatków.
    Sorry, nie ja to wymyśliłem.

    Rozwiązania sa jeszcze dwa.
    a) wziąć ślub
    b) podarowac ci kawałek mieszkania.

  • 3. Data: 2007-03-29 09:12:37
    Od: tede <...@...pl>

    Dziękuję za pomoc:)

    --
    Pozdrawiam,
    Tede

  • 4. Data: 2007-04-01 20:40:24
    Od: "bielas" <b...@g...pl.invalid>

> [...]
    > ty zresztą też, bo gdybyś wynajął i zapłacił od innej osoby to byłbyś o
    > tyle biedniejszy, a tak to masz dochód w postaci braku wydatków.

    Witam
    Sorki ale jakoś nie doczytałem tego płacenia.
    Umowa użyczenia nie zobowiązuje do płacenia za najem lokalu. Proszę
    sprawdzić definicję umowy użyczenia.
    pzdr tomasz

  • 5. Data: 2007-04-01 20:43:02
    Temat: Re: umowa u?yczenia
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 01-04-2007 o 22:40:24 bielas <b...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > U?ytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisa? w wiadomo?ci

    > Witam
    > Sorki ale jako? nie doczyta?em tego p?acenia.
    > Umowa u?yczenia nie zobowi?zuje do p?acenia za najem lokalu. Prosz?
    > sprawdziae definicj? umowy u?yczenia.
    > pzdr tomasz

    Ale wiesz że w państwie socjalistycznym nie ma nic darmo bo jest
    "sprawiedliwość społeczna", która ma się tak jak cukier do cukru unijnego
    :)
    Przy umowie użyczenia lokalu podatek płacą obie strony - od wartości
    rynkowej

  • 6. Data: 2007-04-02 09:04:45
    Od: "bielas" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.tp4g50xpipkhj4@unk...

> [...]
    > :)
    > Przy umowie użyczenia lokalu podatek płacą obie strony - od wartości

    Witam.
    Przyznaję rację. Jednak Pani w US mnie oszukała (niekompetentna baba).
    więcej do poczytania na serwisie
    http://podatki.pl/artykuly/12_84.htm?idDzialu=12&idA
    rtykulu=84

    pzdr tomasz

  • 7. Data: 2007-04-02 09:11:34
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 02-04-2007 o 11:04:45 bielas <b...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Witam.
    > Przyznaj? racj?. Jednak Pani w US mnie oszuka?a (niekompetentna baba).
    > wi?cej do poczytania na serwisie
    > http://podatki.pl/artykuly/12_84.htm?idDzialu=12&idA
    rtykulu=84

    :)
    Jak pytać w US to w trybie zapytania o wydanie wiążącej interpretacji,
    inaczej prędzej czy później człowiek się wkopie(przy czym raczej prędzej
    niz później :) )

    pozdro