    From: "rachuba" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa zlecenie a bezpłatna służba zdrowia
    Date: Thu, 29 Apr 2004 09:57:56 +0200

    Użytkownik "masia27 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:c6o2vf$shq$1@inews.gazeta.pl...
    > witam
    > czy jeśli jestem zatrudniona na umowę zlecenie i zleceniodawca opłaca za
    mnie
    > składki na ZUS, to czy mogę skorzystać z bezpłatnej opieki lekarskiej?
    Umowa
    > podpisana jest na miesiąc

    musisz wyrobić sobie książeczke/legitymację ubezpieczeniową
    a jeśli już ją masz - poproś o pieczątkę obecnego pracodawcy poświadczającą
    twoje zatrudnienie.
    jeśli nie zdążysz wyrobić tej książeczki - wystarczy zanieść do przychodni,
    czy lekarza - aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu i o opłacaniu składek
    ZUS za ciebie. (upewnij się ze płaci wszystkie składki ZUS).
    bezpłatny dostęp do podstawowych świadczeń Ci się należy.
    L.