eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiumowa zlecenie - koszty uzyskania dochodu (PIT37) › Re: umowa zlecenie - koszty uzyskania dochodu (PIT37)
  • Data: 2003-03-11 18:01:52
    Temat: Re: umowa zlecenie - koszty uzyskania dochodu (PIT37)
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Amphi napisał(a):

    > Czesc,
    >
    > Mam takie pytanko:
    >
    > Po zsumowaniu kosztow uzyskania dochodow wykazanych w PITach-8B okazalo
    > sie ze wynosza one lacznie ok. 1200 zl. Wynika to z tego, ze praca byla
    > na dwie umowy-zlecenie z roznych firm. Czy tyle moge wykazac w PIT-37
    > czy tez nalezy wpisac standardowe koszty uzyskania dochodow (1155zl)? I
    > jeszcze jedna dziwna rzecz: po wstepnym wypelnieniu PIT37 okazalo sie ze
    > nadplata wynosi ponad 500zl - wyglada na to, ze pracodawcy placili
    > troche za duza zaliczke uwzgledniajaca 19% dochodu i nie brali pod
    > uwage, ze w duzym uproszczeniu podatek to 19%-piecset iles zlotych, tzn.
    > nie pamietali o tych ponad 500 zl. Czy to normalna praktyka, czy tez ja
    > cos sknocilem w picie?
    >
    > Pozdrawiam wszystkich,
    >
    > Amphi

    Przeciez w PIT-37 jest osobna rubryka dla dzialalnosci wykonywanej osobiscie
    (m.in. umowa-zlecenie) i tam wpisujemy koszty uzyskania tyle ile wynosza
    jezeli 1200 to tyle sie wpisuje. koszty 1155,12 dotycza stosunku pracy czyli
    umowa o prace na czas nie- lub okreslony.
    wiec jak masz tylko umowy zlecenia to wpisujesz tyle ile wychodzi z sumy
    kosztow i oby ci wyszlo do zwrotu jak najwiecej
    Pozdrawiam!
    rajusan


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1