    From: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa zlecenie - koszty uzyskania dochodu (PIT37)
    Date: Tue, 11 Mar 2003 19:01:52 +0100

    Amphi napisał(a):

    > Czesc,
    >
    > Mam takie pytanko:
    >
    > Po zsumowaniu kosztow uzyskania dochodow wykazanych w PITach-8B okazalo
    > sie ze wynosza one lacznie ok. 1200 zl. Wynika to z tego, ze praca byla
    > na dwie umowy-zlecenie z roznych firm. Czy tyle moge wykazac w PIT-37
    > czy tez nalezy wpisac standardowe koszty uzyskania dochodow (1155zl)? I
    > jeszcze jedna dziwna rzecz: po wstepnym wypelnieniu PIT37 okazalo sie ze
    > nadplata wynosi ponad 500zl - wyglada na to, ze pracodawcy placili
    > troche za duza zaliczke uwzgledniajaca 19% dochodu i nie brali pod
> [...]

    Przeciez w PIT-37 jest osobna rubryka dla dzialalnosci wykonywanej osobiscie
    (m.in. umowa-zlecenie) i tam wpisujemy koszty uzyskania tyle ile wynosza
    jezeli 1200 to tyle sie wpisuje. koszty 1155,12 dotycza stosunku pracy czyli
    umowa o prace na czas nie- lub okreslony.
    wiec jak masz tylko umowy zlecenia to wpisujesz tyle ile wychodzi z sumy
    kosztow i oby ci wyszlo do zwrotu jak najwiecej
    Pozdrawiam!
    rajusan