    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: updof, różnice kursowe AD 2007
    Date: Sun, 01 Apr 2007 23:28:02 +0200

    Dnia 01-04-2007 o 23:16:07 Atomek <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>
    napisał(a):

    > Spróbuję ci to krótko opisać. (...)

    Ok, thx, to rozumiem. Chodzi mi o to jakie kursy stosować w sytuacji
    takiej, że przyszła już kasa za fakturę. Mam te EUR100 na koncie walutowym
    wycenione wg kursu śr NBP z dnia poprzedzającego dzień wpływu(dajny 4.0) i
    teraz
    przewalutowuję na złotówki po kursie dajmy na to 3.9.
    Na logikę różnica to (3.9-4.0)*100 czyli -10zł, ale nie wiem jaka jest
    logika
    Art 24c. Chodzi mi konkretnie o wartość waluty która wpłynęła - czy
    wyceniać
    ją wg tego kursu śr. NBP czy też wg wartości realnej(czyli kursu kupna
    banku).
    Rozmiem że wg kursu śr NBP, ale wolę się zapytać czy ktoś ma jakąś
    interpretację już
    na to żeby się nie okazało że minister dał jakieś "ciekawe" wytyczne swoim
    pieskom :)