    From: "my way" <y...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: updof, różnice kursowe AD 2007
    Date: Fri, 18 May 2007 12:39:34 +0200

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:f2jtir$89d$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A mnie dla odmiany odpowiedzieli (wiążąca interpretacja), że użycie kursu
    > kupna banku w którym mam rachunek, z dnia otrzymania przelewu (nawet bez
    > fizycznego przewalutowania) jest prawidłowe ...

    tu też tak twierdzą:

    sygnatura I-1/415/8/07

    Z powyższego wynika, że kwota otrzymana z tytułu sprzedaży lub zobowiązanie
    podlegające zapłacie, winny być wycenione wg faktycznego kursu waluty z
    danego dnia, stosowanego w banku, z którego usług Pan korzysta.

    szkoda że MF nie zabrało głosu w tej sprawie

    (i w wielu innych też)

    pozdrawiam