  • 1. Data: 2004-10-27 06:54:28
    Temat: urlop okolicznościowy - PILNE !
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    Witajcie.
    Mam pytanko, mianowicie: Czy po tych wszystkich zmianach prawa pracy
    pracownikowi z tytułu pogrzebu rodzica nadal przysługuje urlop okolicznościowy
    w wymiarze 2 dni ? [jeśli tak, proszę o podstawę prawną - bo nie mogę znaleźć] -
    czy może jest to rozliczame w ramach urlopu na żądanie ?

    Pytam bo nie mogę znaleźć w kp żadnej wzmianki o okolicznościowym i
    zwątpiłam... kiedyś to tam było przecież :(
    Plisss pomóżcie, sprawa pilna.
    Dziękuję, Monia.

  • 2. Data: 2004-10-27 21:04:31
    Temat: Re: urlop okolicznościowy - PILNE !
    Od: "Ryszard G" <rysXgar@.op.pl>

    monia napisał(a):
> [...]
    > żądanie ? Pytam bo nie mogę znaleźć w kp żadnej wzmianki o
    > okolicznościowym i zwątpiłam... kiedyś to tam było przecież :(

    Było na grupie 10 października.

    Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15 maja 1996 r. w
    sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania
    pracownikom zwolnień od pracy.
    Dz.U. 1996 nr 60 poz. 281
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU19960600281

    pozdrawiam
    Ryszard

  • 3. Data: 2004-10-27 21:10:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Oct 2004, monia wrote:

> [...]
    >+ Pytam bo nie mogę znaleźć w kp żadnej wzmianki o okolicznościowym i
    >+ zwątpiłam... kiedyś to tam było przecież :(

    IMO NIGDY tam (w KP) nie było.

    http://www.kadrowe.pl/modules.php?op=modload&name=FA
    Q&file=index&myfaq=yes&id_cat=1#113

    Powołanie na:
    Rozporzšdzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15 maja 1996 r.
    w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecnoœci w pracy oraz udzielania
    pracownikom zwolnień od pracy

    Pewnie isip.sejm.gov.pl wie czy była nowelizacja :)

    >+ Plisss pomóżcie, sprawa pilna.

    Jakby ci powiedzieć... sprawdziłem tą metodą:
    http://www.stare-cmentarze.ag.bocznica.org/

    ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd