    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: usługi bez działalności gospodarczej
    Date: Tue, 13 Nov 2007 12:00:36 +0100

    Dnia 13-11-2007 o 11:46:15 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Od strony kodeksu cywilnego - nie ma sprawy.
    > Od strony podatkowej - to jest działalność gospodarcza.

    Jest mała furtka(odnosnie tego koszenia trawnika czy malowania ścian):

    Art.13 updof
    8) przychody z tytułu wykonywania usług, na podstawie umowy zlecenia lub
    umowy o dzieło, uzyskiwane wyłącznie od:
    b) ***właściciela (posiadacza) nieruchomości, w której lokale są
    wynajmowane***,
    lub działającego w jego imieniu zarządcy albo administratora -
    jeżeli podatnik wykonuje te usługi wyłącznie dla potrzeb związanych z
    tą nieruchomością