  • 1. Data: 2006-07-27 10:37:38
    Temat: uslugi inf. (oprogramowanie) do USA - jaka faktura?
    Od: "help" <n...@p...wp.pl>

    witam,

    jak powinna wygladac faktura dla kontrahenta (firmy w USA),
    na uslugi informatyczne - przygotowanie oprogramowania pod zlecenie.
    czy na pewno stawka VAT jest w tym przypadku z.w.?
    a moze trzeba sie bawic w eksport dyskietki (Urz.Celny, SAD?) aby nie
    naliczac VAT?

    --
    question

  • 2. Data: 2006-07-27 10:58:25
    Temat: Re: uslugi inf. (oprogramowanie) do USA - jaka faktura?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 27-07-2006 o 12:37:38 help <n...@p...wp.pl> napisał:

> [...]
    > czy na pewno stawka VAT jest w tym przypadku z.w.?
    > a moze trzeba sie bawic w eksport dyskietki (Urz.Celny, SAD?) aby nie

    Żadna (roz)zwolniona - NIE PODLEGA, wystawiasz w kwocie netto

  • 3. Data: 2006-07-27 11:13:38
    Od: "help" <n...@p...wp.pl>

    "t" <r...@o...pl> wrote in message news:op.tdcgrnh35o25xk@serwer...

    > Żadna (roz)zwolniona - NIE PODLEGA, wystawiasz w kwocie netto

    a jakieś uwarunkowanie ustawą? tzn. jak się tłumaczyć przed Urzędem?

  • 4. Data: 2006-07-27 12:01:31
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 27-07-2006 o 13:13:38 help <n...@p...wp.pl> napisał:

    > a jakie? uwarunkowanie ustaw?? tzn. jak si? t?umaczyae przed Urz?dem?

    Art 27, ust 3/4 ustawy o VAT - miejsce wykonywania w USA
    Art 5. - usługi wykonywane poza RP nie podlegają

    Rozp Min Finansow w sprawie danych zawartych na fakturach -
    ust bodajze 30 czy cos kolo tego - faktury takie nie musza miec
    kwoty podatku i sumy bruytto, musza miec za to dpopisek ze podatek
    rozliczy nabywca.

  • 5. Data: 2006-07-27 13:16:15
    Od: "help" <n...@p...wp.pl>

> [...]
    > ust bodajze 30 czy cos kolo tego - faktury takie nie musza miec
    > kwoty podatku i sumy bruytto, musza miec za to dpopisek ze podatek

    no ale skoro usługa inf. czyli wykonanie programu na zamówienie
    było zrobione u mnie w domu w Polsce, to miejsce wykonywania to nie jest
    USA?

  • 6. Data: 2006-07-27 13:30:48
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    help napisał(a):

    > no ale skoro usługa inf. czyli wykonanie programu na zamówienie
    > było zrobione u mnie w domu w Polsce, to miejsce wykonywania to nie jest
    > USA?

    Jakbyś przeczytał wskazane przepisy to być się dowiedział, że jednak jest :)
    Andrzej

  • 7. Data: 2006-07-27 13:40:06
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    help napisał(a):

    > no ale skoro usługa inf. czyli wykonanie programu na zamówienie
    > było zrobione u mnie w domu w Polsce, to miejsce wykonywania to nie jest
    > USA?

    Przeczytaj może jednak ten art. 27 i sprawdź, czy to co robisz łapie się
    pod zawarte tam definicje. Jeśli tak, to wykonałeś usługę w USA nawet
    tam nie będąc :)
    Andrzej

  • 8. Data: 2006-07-27 13:41:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    help wrote:

    > no ale skoro usługa inf. czyli wykonanie programu na zamówienie
    > było zrobione u mnie w domu w Polsce, to miejsce wykonywania to nie
    > jest USA?

    Przeczytałeś ten artykuł z ustawy?
    Połowa informatyków nawet nie wie, że się tak
    po świecie rozhulała ;-)

  • 9. Data: 2006-07-27 13:45:51
    Od: "help" <n...@p...wp.pl>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    > Przeczytałeś ten artykuł z ustawy?
    > Połowa informatyków nawet nie wie, że się tak
    > po świecie rozhulała ;-)

    o dzięki wielkie, o wodzowie!! :)