  • Data: 2005-06-10 13:49:33
    Temat: Re: vat-r - ile sie czeka
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <R...@t...pbz-ROT13> napisal(a):

    > u... to chyba cos zepsulem, bo sobie nie skserowalem ani nip ani vat-r
    > przed skladaniem i nie mam 'potwierdzenia'

    Na przyszłość pamiętaj, że nawet jeśli dajesz urzędnikowi w US
    chusteczkę jednorazową do nosa, to powinieneś mieć pieczątkę na kopii.
    ;)

    P.S. Zawsze się zastanawiałęm, jaką w razie czego wartość dowodową ma ta
    pieczątka z datownikiem. Nie ma na niej godła z orłem, czyli może ją
    przybijać każdy, zgodnie z prawem... Nie ma nawet żadnego numeru
    kolejnego...
    --
    Samotnik