  • 1. Data: 2005-06-10 03:48:05
    Temat: vat-r - ile sie czeka
    Od: Bucz <R...@t...pbz-ROT13>

    ile sie czeka od dnia zlozenia vat-r + 150zl haraczu do mozliwosci
    wystawiania faktor... ma przyjsc jakies potwierdzenie polecinym na firme
    czy co?

    zlozylem 10dni temu i jak narazie cisza...

    --
    Bucz
    "Nie ma rzeczy niemozliwych, wszystko to tylko kwestia czasu"

  • 2. Data: 2005-06-10 06:20:58
    Temat: Re: vat-r - ile sie czeka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Jun 2005, Bucz wrote:

    > + ile sie czeka od dnia zlozenia vat-r + 150zl haraczu do mozliwosci
    > + wystawiania faktor...

    ...a NIP juz wcześniej miałeś ?
    Jeśli tak - to nic. Od dnia złożenia jest się VATowcem...

    > + ma przyjsc jakies potwierdzenie polecinym na firme czy co?

    Tak, ma przyjść potwierdzenie :)

    > + zlozylem 10dni temu i jak narazie cisza...

    US się nie spieszy - bo po co. Dopóki się nie zgubi kopii
    złożenia VAT-R :) nie widać problemu...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-06-10 13:38:02
    Od: Bucz <R...@t...pbz-ROT13>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ...a NIP juz wcześniej miałeś ?
    > Jeśli tak - to nic. Od dnia złożenia jest się VATowcem...

    nie.. skladalem razem

    > US się nie spieszy - bo po co. Dopóki się nie zgubi kopii
    > złożenia VAT-R :) nie widać problemu...

    u... to chyba cos zepsulem, bo sobie nie skserowalem ani nip ani vat-r
    przed skladaniem i nie mam 'potwierdzenia'

  • 4. Data: 2005-06-10 13:49:33
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <R...@t...pbz-ROT13> napisal(a):

    > u... to chyba cos zepsulem, bo sobie nie skserowalem ani nip ani vat-r
    > przed skladaniem i nie mam 'potwierdzenia'

    Na przyszłość pamiętaj, że nawet jeśli dajesz urzędnikowi w US
    chusteczkę jednorazową do nosa, to powinieneś mieć pieczątkę na kopii.
    ;)

    P.S. Zawsze się zastanawiałęm, jaką w razie czego wartość dowodową ma ta
    pieczątka z datownikiem. Nie ma na niej godła z orłem, czyli może ją
    przybijać każdy, zgodnie z prawem... Nie ma nawet żadnego numeru
    kolejnego...
    --
    Samotnik