    From: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wartosc sr.trwalego
    Date: Fri, 20 Jun 2003 01:13:56 +0200

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0306192308050.-35513095@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > [...]
    >
    > OK

    > Możesz mnie oświecić na jakiej podstawie ?
    >
    > Swojego czasu usiłowałem rozwikłać taki problem - i oprócz
    > jednej strony doradcy podatkowego (podawałem AFAIK, pewnie
    > google ma... :]) nie znalazłem nigdzie podstawy do takiego
    > "odliczenia amortyzacji" ! Na owej stronie podstawy prawnej
    > również nie było :)
    > Wg tego co widzę w ustawie sprawa przedstawia się tak:
    > - jest w użyciu dla potrzeb DG - amortyzacja "idzie" (w tym
    > w przypadku jeśli DG jest na karcie lub ryczałcie ewidencjo-
> [...]
    Wiesz Gotfryd nie będe się bardzo upierać przy tezie odliczenia tych 8
    miesięcy jakby była amortyzacja (kiedyś spotkałam gdzieś takie rozwiązanie
    ale nie bardzo pamiętam gdzie-skleroza) wydawało mi sie do przyjęcie w
    sytuacji gdy ten czas jest krótki .Oczywiście w wypadku dłużego okresu ta
    metoda była by absolutnie nie do przyjęcia bo wartość rynkowa była daleko
    różna od tej obliczonej o pomiejszoną o amortyzacje.
    Pozdrawiam Wiola