  • 1. Data: 2009-01-21 16:01:23
    Temat: wiedza
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    Wydawnictwo wiedza i praktyka bez powodu przysyła mi swoje druki, których
    nie potrzebuję. Ja je odwoże narażając się na wielkie koszty. Za ostatnie
    dwie sztuki również mam pokwitowanie na piśmie. Mimo to wiedza i praktyka
    przysyła mi żądania zapłaty od siebie i wynajętych firm. Czy oni mogą dobrze
    radzić jak nie kontrolują swoich dokumentów. Wielokrotnie domagałem się
    również usunięcia moich danych osobowych, których im nie dawałem i nie wiem
    jak je zdobyli. Za każdym razem jaka pani potwierdzała, że już moje dane
    usunęła, ale chyba mało skutecxznie. Czy jest na nich jakiś skuteczny
    sposób.

  • 2. Data: 2009-01-21 16:53:36
    Temat: Re: wiedza
    Od: mk <m...@m...pl>

    wt pisze:
> [...]
    > jak je zdobyli. Za każdym razem jaka pani potwierdzała, że już moje dane
    > usunęła, ale chyba mało skutecxznie. Czy jest na nich jakiś skuteczny

    Oficjalne pismo z żądaniem usunięcia danych osobowych, za potwierdzeniem
    odbioru i do wiadomości GIODO.

    pozdr.
    mk

  • 3. Data: 2009-01-21 17:16:04
    Od: "Barbapapa" <b...@o...pl>

    > Oficjalne pismo z żądaniem usunięcia danych osobowych, za potwierdzeniem
    > odbioru i do wiadomości GIODO.

    A nie zamawiane przesyłki odsyłać najdroższym kurierem na koszt odbiorcy.

  • 4. Data: 2009-01-21 18:20:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 18:16
    (autor Barbapapa
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gl7lon$h3g$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    Dane przedsiębiorcy nie są chronione.

    > A nie zamawiane przesyłki odsyłać najdroższym kurierem na koszt odbiorcy.

    To nie odbiorą i on zapłaci podwójnie.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 5. Data: 2009-01-21 20:05:44
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Nic nie odwozić! Składować i wysłać informację o b.wysokich kosztach
    skladowania przesyłek od tego wydawnictwa. Określić czas skladowania po
    upływie ktorego przesyłki nieodebrane będą komisyjnie niszczone.
    Utylizacja w Twoim wydaniu rownież jest b.kosztowna

    Bogdan

  • 6. Data: 2009-01-21 20:06:03
    Od: mk <m...@m...pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 18:16
    > (autor Barbapapa
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gl7lon$h3g$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Dane przedsiębiorcy nie są chronione.

    Zgadza się, są ogólno dostępne. Nie było napisane, że chodzi o firmę,
    założyłem, że chodzi o osobę.
    Jeśli przychodzi na firmę, to poprostu nie odbieraj przesyłek, ale to
    dopiero wtedy jak będziesz miał poświadczone od nich pisemko o
    rezygnacji z usługi.

  • 7. Data: 2009-01-21 20:30:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 21:06
    (autor mk
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gl7vnj$1nq$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Zgadza się, są ogólno dostępne. Nie było napisane, że chodzi o firmę,
    > założyłem, że chodzi o osobę.

    No pewnie chodzi o osobę..... Przedsiębiorca to też osoba. Niestety nie
    chroniona.

    > Jeśli przychodzi na firmę, to poprostu nie odbieraj przesyłek, ale to
    > dopiero wtedy jak będziesz miał poświadczone od nich pisemko o
    > rezygnacji z usługi.

    Ale to nie ja :D

  • 8. Data: 2009-01-21 20:49:42
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > upływie ktorego przesyłki nieodebrane będą komisyjnie niszczone.
    > Utylizacja w Twoim wydaniu rownież jest b.kosztowna

    Podobnie dowiedziałem się poprzednio, bo sprawa niechcianych przesyłek
    ciągnie się już długo. Firma sama ma zadbać o zabezpieczenie swojej
    płatności, poprzez dostarczenie za pokwitowaniem, przedpłaty. Tu żadnego
    pokwitowania nikt nie potrzebował. To jest firma doradcza podatkowa, tak się
    domyślam, to jest bardzo ważna i wszystko może. Z pisma wynika, że
    wydawnictwo ma na stałe zatrudnioną firmę do ściągania należności za ich
    materiały. Nie spotkałem się z tym, aby jakaś inna firma postępowała w ten
    sposób, to znaczy wysyłać towar i domagać się zapłaty. Może to jakiś nowy
    sposób na działalność gospodarczą.

  • 9. Data: 2009-01-21 20:54:56
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > sposób, to znaczy wysyłać towar i domagać się zapłaty. Może to jakiś nowy

    Ja miałem z nimi doczynienia 5 lat temu.
    Kilka wezwań, straszenie windykacją. Skończyli przysyłać jak powiadomiłem
    ich o moich "umownych" kosztach skladowania niezamówionych przesyłek.

    Bogdan

  • 10. Data: 2009-01-21 21:25:35
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "mk" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Oficjalne pismo z żądaniem usunięcia danych osobowych, za potwierdzeniem
    > odbioru i do wiadomości GIODO.

    Jeśli te "dane osobowe" to dane firmy, to GIODO niestety nie ma tu nic do
    gadania.