  • 11. Data: 2004-03-20 15:57:05
    Temat: Re: win95 zamiast XP piractwo?
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    hagakure wrote:

    > Spróbuj może tego: http://www.lefthand.pl/download/index.html
    > jest bezpłatny (wersja z reklamami) więc nie zaszkodzi wypróbować.

    A myslisz dlaczego zaznaczylem "sensowny"?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 12. Data: 2004-03-20 17:51:13
    Od: Mroczek <s...@u...pl>

    > Pokaz sensowny program do KPiR (moze byc platny) pod linuxa to ostatnie i
    > jedyne obecnie windowsy w firmie poleca won (Program Płacznika pod wine
    > dziala). A poki co marnujemy dysk...

    Nie pokażę, bo nie znam. Ja też działam po Windą i pewnie działać będę.
    Wolny soft natomiast to może być także winda - vide openoffice. Zresztą Max
    nie pisał o KPiR tylko o "aplikacji".
    Przy okazji - dobry, tani, uaktualniany program do KPiR?

    Pozdrawiam
    Mroczek

  • 13. Data: 2004-03-20 18:04:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 20. marca 2004 11:50 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Mroczek:

    > Zdaje się, że posiadanie oryginalnego nośnika nic nie znaczy, oryginalny
    > znaczy z nalepką - licencja związana jest bowiem ze sprzętem na którym
    > Windows jest używany. No chyba, że 95 podlega innym prawom.

    No więc właśnie dowcip z WinXP Prof polega na tym, że mając legalnego WinXP
    I oryginalny nośnik 9x, możesz zamiast XP używac 9x. Tu chodzi to, że firma
    ma powiedzmy N komputerów z win9x (i ma nośniki) i kupuje nowy komputer,
    oczywiście OEM XP. No i jeden komp inny im nie pasuje, bo chce mieć całość
    jednolitą.....

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 14. Data: 2004-03-20 22:04:36
    Od: Mroczek <s...@u...pl>

> [...]
    > oczywiście OEM XP. No i jeden komp inny im nie pasuje, bo chce mieć całość

    Sorki Tristan ale jesteś tego pewien? Jak na MS to coś za prosto to
    wygląda.

  • 15. Data: 2004-03-20 22:38:59
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Mroczek wrote:

    > Nie pokażę, bo nie znam. Ja też działam po Windą i pewnie działać będę.
    > Wolny soft natomiast to może być także winda - vide openoffice. Zresztą
    > Max nie pisał o KPiR tylko o "aplikacji".

    Zgoda, ale KPiR to jedyny powod dla ktorego te windowszy jeszcze u nas
    stoja. OOo jak najbardziej w uzyciu.

  • 16. Data: 2004-03-20 22:41:49
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Mroczek wrote:

    > Nie pokażę, bo nie znam.

    No wlasnie. Ja tez nie i w tym problem.

  • 17. Data: 2004-03-20 23:07:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Mar 2004, Mroczek wrote:
    [...]
    >+ znaczy z nalepką - licencja związana jest bowiem ze sprzętem

    Moment: nie sugerujesz ty OEM przypadkiem ?
    O tym mowy nie było :)
    Kłopot jest głównie z "optymalnym Windowsem" (98SE, czyli jeszcze
    w miarę "małym" a już obsługujacym to i owo który jednak "pudełkowo"
    AFAIK dostępny nie był i nie jest).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał; wybywający z grupy na trochę)

  • 18. Data: 2004-03-20 23:21:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Sunday, March 21, 2004, 12:07:30 AM, you wrote:

> [...]
    > Kłopot jest głównie z "optymalnym Windowsem" (98SE, czyli jeszcze
    > w miarę "małym" a już obsługujacym to i owo który jednak "pudełkowo"

    Oczywiście, że był dostępny w wersji box. Do dzisiaj na Allegro można
    jeszcze trafić oryginalne, jeszcze nawet nie otwarte.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2004-03-21 02:30:49
    Od: Mroczek <s...@u...pl>

    No mowy nie było... ale nie znam nikogo kto miałby pudełkową wersję win98
    więc inna niż OEM nawet mi do głowy nie przyszła, zresztą mowa była o 95 a
    takiej to w życiu na oryginalnym nośniku nie widziałem ;)

    > Oczywiście, że był dostępny w wersji box. Do dzisiaj na Allegro można
    > jeszcze trafić oryginalne, jeszcze nawet nie otwarte.

    A jak wygląda taka pudełkowa licencja 95 czy 98SE, bo Max tylko o nośniku
    pisał, wiecie do czego zmierzam...

  • 20. Data: 2004-03-21 10:12:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 20. marca 2004 23:04 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Mroczek:

    > Sorki Tristan ale jesteś tego pewien? Jak na MS to coś za prosto to
    > wygląda.

    Tak twierdziła InfoLinka MSa jakiś rok temu. Ale mogło się zmienić.