  • 1. Data: 2005-01-20 08:00:31
    Temat: współczynnik do ekwiwalentu za 2005
    Od: "MB" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy ktos wyliczyl juz ile wynosi wspolczynnik do ekwiwalentu za urlop w
    2005?
    W Gofinie jest podany w UiPP nr 24(138) z 10.12.2004 ale nie mam dostepu.
    Moze ktos moze sciagnac ta informacje?
    Pozdrawiam
    MB

  • 2. Data: 2005-01-20 09:27:37
    Temat: Re: współczynnik do ekwiwalentu za 2005
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    MB napisał(a):

> [...]
    >2005?
    >W Gofinie jest podany w UiPP nr 24(138) z 10.12.2004 ale nie mam dostepu.

    Rok 2005 nie jest rokiem przestępnym, jest w nim 365 dni kalendarzowych
    i występują 52 niedziele oraz 8 dni świątecznych przypadających w dni
    robocze. Należy także wyznaczyć dni wolne z tytułu pięciodniowego
    przeciętnie tygodnia pracy. U pracodawcy wolne są soboty, których w 2005
    r. będzie 53.
    Na podstawie tych danych dokonujemy wyliczenia współczynnika w 2005 roku:
    [365 dni roku - (52 niedziele + 8 dni świątecznych + 53 dni wolne)]: 12
    = 252 dni: 12 = 21.

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl