  • Data: 2007-11-15 23:10:07
    Temat: Re: wspolne rozliczanie maloznkow a US
    Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Musisz zgłosić zmianę jakiejkolwiek danej która znajduje się na druku NIP-3.
    > Jeżeli nic się nie zmieniło to nie musisz.- Ukryj cytowany tekst -

    zona nie zmienila nazwiska , ani miejsc zameldowania, dalej mieszka
    tam gdzie mieszkala (u rodzicow) ja u siebie w swoim mieszkaniu -
    sytuacja ze wzgledu na moja prace, ciagle wyjazdy

    czy ma to jakies znaczenie ze nie mieszkamy razem na papierku? moze ze
    nie ma wspolnego gospodarstwa domowego albo sa 2 , sam juz nie wiem??
    jakie sniebezpieczenstwa z tego plynace??
    tzn mieszkamy oboje w 2 miejscach, w obu mamy swoje rzeczy w obu
    przebywamy po 50% czasu, zalezy gdzie blizej i na jak dlugo zostaje

    dziekuje