  • 1. Data: 2006-04-27 07:51:43
    Temat: wspólnota majątkowaa PIT
    Od: ...@...c

    Jeżeli 2 maja będę żonaty to czy mogę w PIT za 2005 roku rozliczać sie
    wspólnie z żoną? Podejrzewam że nie bo chyba musze przez rok podatkowy już
    być we wspólnoście małżeńskiej - ale jak wtedy bedzie w rozliczeniu za 2006
    roku jeżeli w połowie roku dobiero jest zmiana stanu cywilnego?

    --
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-04-27 08:45:07
    Temat: Re: wspólnota majątkowaa PIT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Apr 2006 ...@...c wrote:

    > Jeżeli 2 maja będę żonaty to czy mogę w PIT za 2005 roku rozliczać sie
    > wspólnie z żoną? Podejrzewam że nie bo chyba musze przez rok podatkowy już
    > być we wspólnoście małżeńskiej

    Przez CAŁY rok podatkowy.

    > - ale jak wtedy bedzie w rozliczeniu za 2006
    > roku jeżeli w połowie roku dobiero jest zmiana stanu cywilnego?

    Nijak... dopiero za 2007. O ile nie skasują w ogóle.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-04-27 09:02:40
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 27 Apr 2006 10:45:07 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Nijak... dopiero za 2007. O ile nie skasują w ogóle.

    No to bajka :( Ale pod ciagłym zagrożeniem wyborami nie popełnią tej
    zbrodni.

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2006-04-27 11:05:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 27 Apr 2006 11:02:40 +0200, ...@...c napisał(a):
    > No to bajka :( Ale pod ciagłym zagrożeniem wyborami nie popełnią tej
    > zbrodni.

    Przy liniowym na nic ludziom by nie było potrzebne bawienie się we wspólne
    rozliczanie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 5. Data: 2006-04-27 14:42:11
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 27 Apr 2006 11:05:01 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Przy liniowym na nic ludziom by nie było potrzebne bawienie się we wspólne
    > rozliczanie...

    przy liniowym w ogóle nie trzebaby było pitów składać.

    --
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2006-04-27 15:04:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Apr 2006, Jacek Osiecki wrote:

    > Przy liniowym na nic ludziom by nie było potrzebne bawienie się we wspólne
    > rozliczanie...

    ...ale dając choć 1% ulgi można skutecznie skołować większość podatników
    i argumentacja o prostocie nie trafia... :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2006-04-28 06:42:41
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    ...@...c wrote:

    > No to bajka :( Ale pod ciagłym zagrożeniem wyborami nie popełnią tej
    > zbrodni.

    Spokojnie. Popełnią. Po wyborach.