    From: "Anax WRC" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wydatki za lokal w koszty?
    Date: Fri, 15 Jun 2007 12:25:22 +0200

    Użytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1181633255.151482.47060@r19g2000prf.googlegroup
    s.com...
    On 12 Cze, 00:48, "Anax WRC" <w...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomościnews:1181505294.745241.238260@c77g2000hse.
    googlegroups.com...

    >Proponuję zamiast agencji reklamową, usługi w zakresie przepowiadania
    >przyszłości! ;p

    taaa;)

    >W Twojej branży trzeba szukać kosztów, więc warto dołożyć trochę
    >metrażu, automatycznie podniesie to proporcję kosztów.

    dokladnie tak, z tym ze z tego co wyliczylem to przy podatku 18 zl/m2
    rocznie, musze zaplacic do urzedu 1170 zl rocznie (65m2)am to w koszty i mam
    19 % mniej czyli 947 zl do zaplacenia. utrzymanie mieszkania to srednio 400
    zl/mc(czynsz, media) co daje 4800/rok. Moge sobie z tego odliczyc 19% czyli
    912 zl. Finalnie wychodzi na to ze zaplace wiecej podatku niz mialbym
    kosztow:)
    chyba ze cos zle licze

    >to pięknie, mogą za Tobą tęsknić ;p

    >Gwoli informacji, masz 14 dni na powiadomienie ich o wszelkich
    >zmianach w prowadzonej działalności.

    ale ja nic nie zmienialem, zalozylem dzialalnosc i oficjalnie startuje od 1
    lipca:) mam jeszcze chwilke na us i zus

    >pozdrawiam cieplutko,

    no w taka pogode to niewskazane wrecz;P

    >Jagna