    From: "Ania" <a...@N...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wykluczenie kup/kara czy rabat
    Date: Mon, 29 Oct 2007 15:59:17 GMT

    Użytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1i78adinuewdo.172toqvh48emk.dlg@40tude.net...

> [...]
    > "wartość podlegających inwentaryzacji składników może podlegać utracie
    > wartości w związku ze stwierdzeniem różnic inwentaryzacyjnych [...] Utrata
    > wartości towarów może być dokonana w momencie jej stwierdzenia oraz
    > ustalenia stopnia utraty, jak np. w przypadku stwierdzenia braku nabywców
    > po cenie symbolicznej lub oczekiwanej wcześniej cenie."
    > odowłują się do art. 28 ust. 2
    >
    > i dalej "zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy o rach. odpisy [...] zalicza się
    > odpowiednio do pozostąłych kosztów operacyjnych lub kosztów sprzedaży".
    jesteś Aniołem:)no fakt,nie mogę nikomu innemu odsprzedac tylko temu
    delikwentowi,nikt poza nim tego nie kupi,więc muszę sie dostosowac do
    warunków jakie proponuje,lepsze 85% wartości niz nic:)

    > Ja wiem, TO NIE JEST TO SAMO, ale można by się podeprzeć. Oczywiście
    > wszystko pod warunkiem, że BRAK umowy o karach.
    >
    > Uzasadnienie "rabatu" by było, bo brak akceptacji ceny towaru mogłoby być
    > przyczyną jego zwrotu. Skoro więc chcieliście sprzedać, bo cóż innego z
    > tym
    > zrobić, trzeba się było dostosować.
    >
    > Bardzo naciągane?
    E tam,wszystko jest teraz naciągane,czasem mnie to przeraża ,że większośc
    zalezy od "widzi mi się":(

    > --
    Raz jeszcze bardzo dziekuję i pozdarwiam ania