  • 1. Data: 2009-07-08 09:57:32
    Temat: wynajem mieszkania bez prowadzenia działalności na ryczałt a rozliczenie z małżonkiem
    Od: miklo <m...@g...com>

    Cześć,

    Mam pewną wątpliwość. Mam jednoosobową działalność, rozliczam się w skali
    progresywnej, jestem VATowcem, prowadzę KPiR (tzn. mam księgową ;-) ).
    Moja żona dostała mieszkanie w spadku. Wymajmuje je ludzikom, rozlicza się
    ryczałtem. Czytałem nieco i wydaje mi się, że będziemy mogli się wspólnie
    rozliczyć (bardzo by nam się to opłacało) za rok 2009.

    Dobrze wyciągam wnioski?

    --
    pozdrawiam,
    miklo

  • 2. Data: 2009-07-08 14:08:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jul 2009, miklo wrote:

> [...]
    > ryczałtem. Czytałem nieco i wydaje mi się, że będziemy mogli się wspólnie
    > rozliczyć (bardzo by nam się to opłacało) za rok 2009.

    IMVHO dobrze.
    Wynajem jest wyjątkiem w ograniczeniu dotyczącym ryczałtów :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-07-08 17:30:15
    Od: miklo <m...@g...com>

    Dnia 08-07-2009 o 16:08:22 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > IMVHO dobrze.
    > Wynajem jest wyjątkiem w ograniczeniu dotyczącym ryczałtów :)

    Dzięki. To teraz spokojnie poobserwuję ulewę w czasie "wypoczynku" nad
    polskim morzem :D

    --
    pozdrawiam,
    miklo

  • 4. Data: 2009-07-09 17:09:10
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    mam identyczną sytuację i dokładnie tak sie rozliczam
    i od 6 lat nie było problemów.

  • 5. Data: 2009-07-10 16:11:10
    Od: miklo <m...@g...com>

    Dnia 09-07-2009 o 19:09:10 Wojciech Kozlowski <w...@w...pl>
    napisał(a):

    > mam identyczn? sytuacje i dok?adnie tak sie rozliczam
    > i od 6 lat nie by?o problemów.

    No i super :-) A tymczasem słońce nad polskim morzem wyszło :D

    --
    pozdrawiam,
    miklo