  • 1. Data: 2003-12-18 09:31:47
    Temat: wywóz gruzu
    Od: "Robert Steward" <d...@o...pl>

    witam
    zwracam się z prośbą o potwierdzenie bądź zanegowanie i poradę jak

    czy usługę polegającą na wywozie gruzu (po remoncie mieszkania) dobrze
    kwalifikuję
    jako usługę określoną w klasyfikacji pod pozycją:
    usługi w zakresie wywożenia odpadów pkwiu 90.00.21 ??

    w/w informacja jest mi potrzebna do faktury

    pozdrawiam
    Robert Steward

  • 2. Data: 2003-12-19 11:37:31
    Temat: Re: wywóz gruzu - naprawdę nikt nie wie ??
    Od: "Robert Steward" <d...@o...pl>

  • 3. Data: 2003-12-19 12:34:19
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    GUS to wie. Trzeba pisać wniosek o wydanie opinii do: Ośrodek Interpretacji
    Standardów Klasyfikacyjnych Urzędu Statystycznego w Łodzi, ul. Suwalska 29,
    93-176 Łódź, a do końca roku można skorzystać z właściwego terenowo urzędu
    statystycznego. Zobacz Dz.Urz.GUS nr 12 poz 87