  • 1. Data: 2003-12-18 08:59:21
    Temat: VAT a uslugi zwolnione
    Od: "pawel" <p...@w...wat.edu.pl>

    Witam grupowiczow
    Mam taki maly problem. Jezeli prowadze DG zwiazana ze swiadczeniem uslug
    zwolnionych z VAT (uslugi medyczne i w zakresie ochrony zdrowia - tak to
    chyba mniej wiecej w ustawie o VAT brzmi) co musze zrobic po przekroczeniu
    10 tys Euro obrotow - Jedna Pani US mowi ze musze zlozyc wnisek o
    rejestracje (VAT-R) - cytuje: "Koniecznie" druga natomiast mowi ze nie
    musze - cytuje "Po co??!!" - i to w tym samy US.
    Co mam zrobic? - oprocz pisemnego wystapienia do US o wyjasnienie? - zalezy
    mi na tym zeby przez przypadek nie przedobrzyc:)))

    Pozdrawiam
    Pawel