  • 1. Data: 2003-01-06 10:18:42
    Temat: wzrost obrotow a ryczalt?
    Od: "Enope" <e...@g...pl>

    Mam firme na ryczalcie. Przez caly rok miala mizerne obroty i nie placilem
    ryczaltu.W listopadzie i grudniu te obroty znacznie wzrosly i zaczalem
    placic dosyc wysoki podatek zryczaltowany (uslugi budowlane dla firm). Czy
    grozi mi jeszcze cos w zwiazku ze wzrostem obrotow na koncu roku , np.
    przekroczenie jakiegos progu dozwolonego na ryczalcie. (tak jest chyba z
    vatem)

  • 2. Data: 2003-01-06 16:03:11
    Temat: Re: wzrost obrotow a ryczalt?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Enope" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > grozi mi jeszcze cos w zwiazku ze wzrostem obrotow na koncu roku , np.
    > przekroczenie jakiegos progu dozwolonego na ryczalcie. (tak jest chyba z
    Limit obrotu dla ryczałtu za 2002r jest 250000 eur czyli 1022 875.pln.
    Jolka