  • 1. Data: 2004-01-20 10:03:00
    Temat: za gwałt mniej niz za niezłożenie deklaracj
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    To na razie projekt, ale idzie w taka strone że chyba rozważe założenie
    owczej farmy na Nowej Zelandii.
    Poczytajcie...

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1122&
    dok=1122.6.3.2.4.1.0.1.htm

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2004-01-20 10:09:25
    Temat: Re: za gwałt mniej niz za niezłożenie deklaracj
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Pan Roman Kluska był chyba ostatnim któremu się udało.
    Szukasz wspólnika ?

    Pzdr
    Wojtek

  • 3. Data: 2004-01-20 10:17:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik wojtaszek napisał:

    > Pan Roman Kluska był chyba ostatnim któremu się udało.
    > Szukasz wspólnika ?

    Jak sie nauczysz strzyc owce to możemy ponegocjowac ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-01-20 12:31:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Jan 2004, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Poczytajcie...

    Nawet jeśli "naciągnęli" nieco w artykule, to sam fakt iż
    rządzący sądzą iż samym zaostrzeniem prawa osiągną jakiś
    skutek wygląda kiepsko...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-01-20 14:44:14
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > To na razie projekt, ale idzie w taka strone że chyba rozważe założenie
    > owczej farmy na Nowej Zelandii.
    > Poczytajcie...

    Miła Maddy zabierz mnieeeeeee
    ja wiem ... jak się baranom rogi prostuje
    przydam się ....... naprawdę

    pozdrawiam
    fart

  • 6. Data: 2004-01-21 08:35:20
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > To na razie projekt, ale idzie w taka strone że chyba rozważe założenie
> [...]

    Daj spokój, bez przesady, wystarczy "datek" dla przewodniczącego
    komitetu dzielnicowego aktualnie panującej partii.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net