eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki"zachęcałoby to innych Polaków do łamania prawa podatkowego" › Re: "zachęcałoby to innych Polaków do łamania prawa podatkowego"
  • Data: 2009-07-07 08:02:58
    Temat: Re: "zachęcałoby to innych Polaków do łamania prawa podatkowego"
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Cze, 12:19, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Nie zrozumiałeś albo dowcipu albo tematu.

    A poza ocena mnie moze warto merytoryczne odniesienie na temat?

    Z dowcipu wynika, ze jesli cos jest potencjalnie mozliwe i
    prawdopodobne, to nalezy za to oskarzyc, wiec bace mozna oskarzyc za
    gwalt, na podobnej zasadzie jak oskarzyc emerytke pracyjaca w kiosku,
    ze dokonala uszczuplenia budzetowego, poniewaz "10000" razy mogla nie
    skorzystac z kasy fiskalnej.
    Oczywiscie te przejaskrawione hipotetycznie mozliwe scenariusze
    zaslaniaja fakt, ze ktos skupil sie na 2groszach, co sprawia wrazenie,
    ze innych wykroczen na duza skale nie ma i nalezy sie skrupulatnie
    skupic na tym tak bardzo groznym wykroczeniu. I nie jest tu wazne, ze
    koszty takiego postepowania sa niewspolmiernie wieksze do wspomnianych
    2 gr. Na atak komara odpowiedzia jest salwa z armaty...