  • 11. Data: 2006-07-05 11:27:08
    Temat: Re: zajęcie konta
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Hlynur Bjőrn Hafsteinsson" wrote:

    > zajeli mi wszystkie konta jakie mam...nawet osobiste....

    Czy ktos moglby poklecic jakies konto w jakims banku internetowym ktore
    mozna zalozyc po za granicami naszego kochanego panstwa, takie, zeby
    mozna w miare latwo zarzadzac kasa, a jednoczesnie zeby nasz kochana
    wladzia nie mogla sie tam dostac?

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 12. Data: 2006-07-05 11:27:33
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Neko wrote:

    > Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał

    > Ale w przypadku przedsiebiorcow komornik
    > moze zabrac wszystko.

    Wlacznie z narzedziami pracy?

  • 13. Data: 2006-07-05 11:40:41
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał

    > Ale panuje bandytyzm totalny - obowiązkiem egzekutora jest
    > zawiadomienie zobowiązanego o egzekucji _przed_ jej rozpoczęciem.
    > Jednak zazwyczaj to bank(i) dostają w pierwszej kolejności polecenie
    > zablokowania środków a zobowiązany dowiaduje się o egzekucji po
    > fakcie.

    Ale jaka to jest chora, komunistyczna polityka!
    Firma ma jakis problem. Pojawia sie komornik,
    ktory bez mrugniecia okiem zabiera jej wszystko,
    aby tylko jak najwiecej sie (czesto jednorazowo) nalapac.

    Jesli dlug nie zostal jednorazowo zaspokojny w calosci
    to firma ma dwa wyjscia. Albo zamknac biznes
    i isc na kuroniowke, albo zaczac dzialac na granicy
    prawa. TO JEST CHORE, tak jak
    caly ten kraj. Zamiast zabierac czesc dochodow,
    a reszte pozostawic, aby firma mogla placic
    dzierzawe, telefon, i inne najwazniejsze rzeczy,
    ktore stanowia byc albo nie byc danego przedsiebiorstwa,
    to skur**** zabieraja wszystko, a firma
    pada i wszyscy na tym traca (pracownicy, panstwo,
    zlodziejski zus i tak dalej).!

    I to ma byc normalny kraj? No chyba ze dasz
    w lape - wtedy jestes chroniony...

    Neko

  • 14. Data: 2006-07-05 11:42:18
    Od: "Hlynur Bjőrn Hafsteinsson" <j...@0...pl>

> [...]
    > Jednak zazwyczaj to bank(i) dostają w pierwszej kolejności polecenie
    > zablokowania środków a zobowiązany dowiaduje się o egzekucji po

    dokładnie.. pismo o zajecie bylo z data 23 czerwiec a wysłane 28
    czerwca.....30 bylo u mnie i po zalogowaniu sie na online'a juz zablokowane
    bylo....malo tego,,bank mi zablokowal karte kredytowa, uzasadniajac to
    brakiem wiarygodnosci kredytowej w tym momencie.....

    bandytyzm....wykończa mi firme....

    pieknie te nasze panstwo wspiera przedsiebiorczość....

  • 15. Data: 2006-07-05 13:07:06
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Hlynur Bjőrn Hafsteinsson napisał(a):

> [...]
    > bylo....malo tego,,bank mi zablokowal karte kredytowa, uzasadniajac to
    > brakiem wiarygodnosci kredytowej w tym momencie.....

    to po co masz KK w tym samym banku co konto?

    p. m.

  • 16. Data: 2006-07-05 13:10:11
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Hlynur Bjőrn Hafsteinsson" wrote:

    > pieknie te nasze panstwo wspiera przedsiebiorczość....

    No to teraz, jak masz jeszcze sily i srodki rob to samo kolesiom z tej
    firmy co ci niezaplacili. Wezwanie do zaplaty, drugie wezwanie. Sad. --
    Niech na nich siadzie komornik. Dodatkowo, nie wiem czy sie praktykuje
    --musisz sie dopytac -- cywilnyproces o odszkodowanie.

  • 17. Data: 2006-07-05 13:17:51
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał

    > Wlacznie z narzedziami pracy?

    Znam art. 829 ust 4 kpc.

    Ale jak sie uprze, to wszystko moze wziac.
    Prowadze tak niewiarygodne sprawy,
    ze moglo by sie wydawac, ze dzieja sie one
    w Afganistanie, a nie w Polsce.

    Neko

  • 18. Data: 2006-07-05 14:44:31
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Neko wrote:

> [...]
    >
    > Ale jak sie uprze, to wszystko moze wziac.
    > Prowadze tak niewiarygodne sprawy,
    > ze moglo by sie wydawac, ze dzieja sie one

    No nic, musze zatem jakis sejf dyskretnie wmurowac i tam trzymac kase ;)
    Albo w jakiejs skrytce bankowej ;)

  • 19. Data: 2006-07-05 18:18:54
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "m." wrote:

> [...]
    > tudzież inne ustrojstwa). Zaraz mnie zlinczujecie ale obecnie jeszcze
    > pracuję w US. I cytuję wytyczne ministra finansów z tego roku:"zwiększyć
    > wpływy do budżetu o......"(tu procent pominę litościwym milczeniem). I się
    > zaczęło - karanie po złożeniu Vat-u 2 dni po terminie (wcześniej tolerancja
    > do 5 dni), karanie za złożenie tzw. deklaracji zerowych (wcześniej brak
    > karania). Czepianie się o wszystko - o każde potencjalne 2 zł. Bo izba
    > wydała polecenie (jak MIN FIN., bo czekają na wyniki. p. Gilowska to taka
    > przyjazna była podatnikom, ale wytyczne cokolwiek inne.

    Kolejny przyklad, ze w rzadzie sa kolejni zlodzieje. Zlodzieje, bo doja
    ile tylko sie da, zebypotem populistyczne hasla wznosic i rozdawac na
    lewo czyoprawo miliardy... :(

  • 20. Data: 2006-07-05 18:38:46
    Od: "m." <m...@W...pl>

    Użytkownik "Hlynur Bjőrn Hafsteinsson" <j...@0...pl> napisał w
    wiadomości news:e8foms$25g$1@news.task.gda.pl...
> [...]

    wydała polecenie (jak MIN FIN., bo czekają na wyniki. p. Gilowska to taka
    przyjazna była podatnikom, ale wytyczne cokolwiek inne.

    m. (czekająca na pręgierz, sfrustrowana - a spróbujcie tacy nie być pracując
    gdzieś w chorej atmosferze)