  • 31. Data: 2006-07-06 08:59:38
    Temat: Re: zajęcie konta
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    dodam od siebie, że jeśli takie problemy sie pojawiają, to trzeba od razu
    pisać do urzędu skarbowego o rozłożenie zaległosci na raty, wtedy jest czas
    na odpowiedź na podanie podatnika i przynajmniej egzekucja trochę się
    opóźnia. Ale w tej chwili musztarda po obiedzie. To info na przyszłość.

    I jeszcze - jest ochrona wynagrodzeń pracowników, więc składasz listę płac i
    przelewy w banku z prośbą o akumulację środków na wynagrodzenia i bank jak
    jakieś pieniądze przyjdą, to najpierw zapłaci te wynagrodzenia (jest także
    możliwość zapłaty bieżących składek zus i PDOF od tych wynagrodzeń).

    Ugadaj się z poborcą skarbowym - mój były pracodawca był z nim w świetnej
    komitywie, możesz też mu płacić zaległość gotówką - kiedyś mieli od tego
    jakiś procent, więc korzystali więcej niż przy zajęciu konta firmowego.

    No i dociśnij tak samo (przy pomocy komornika) swojego kontrahenta

    pozdrawiam i współczuję
    Magdi

  • 32. Data: 2006-07-06 09:57:02
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ale "dyskretne trzymanie kasy" może być karalne.
    > Możesz zostać sądownie wezwany do wyjawienia majątku, niewskazanie
    > takiego sejfu to AFAIK coś do 3 lat jest zagrożone!

    Wiesz, zalezy jak duzy to bedzie majatek ;)))) Byc moze beda zagrozony i
    bede im przysylal pocztowki z cieplych krajow ;P

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 33. Data: 2006-07-06 10:07:57
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 06-07-2006 o 11:57:02 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał:

    > Wiesz, zalezy jak duzy to bedzie majatek ;)))) Byc moze beda zagrozony i
    > bede im przysylal pocztowki z cieplych krajow ;P

    Każdy kraj naokoło cieplejszy od naszego :)

  • 34. Data: 2006-07-09 17:30:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    m. wrote:

    > Dziękuję za brak linczu bo ja nadal "utoższmiam" ten wredny US, oby
    > niedługo. Teraz wiem co i jak więc szukam pracy po dtugiej stronie
    > barykady.

    Minister Finasów będzie się obsadzał na nowo :-)
    może zostań po tamtej stronie