  • 1. Data: 2006-07-05 08:21:41
    Temat: podatek od sprzedaży mieszkania
    Od: "AG" <a...@i...pl>

    Witam.

    W 2003 roku zakupiłem mieszkanie na rynku pierwotnym, pod zastaw którego
    zaciągnąłem kredyt hipoteczny.

    W bieżącym roku podpisałem umowę z deweloperem na zakup nowego mieszkania.
    Na to mieszkanie zamierzam zaciągnąć nowy kredyt hipoteczny.

    Czy w przypadku sprzedaży pierwszego mieszkania i przeznaczenia części
    pieniędzy na spłatę pierwszego kredytu, części pieniędzy na wykończenie
    nowego mieszkania i części pieniędzy (razem 100% kwoty sprzedaży mieszkania)
    na spłatę części kredytu na nowe mieszkanie będę musiał zapłacić 10%
    podatek?

    Pozdrawiam
    Andrzej