    From: "m." <m...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zajęcie konta
    Date: Wed, 5 Jul 2006 19:38:46 +0100

    Użytkownik "Hlynur Bjőrn Hafsteinsson" <j...@0...pl> napisał w
    wiadomości news:e8foms$25g$1@news.task.gda.pl...
    > Witam,
    >
    > W tamtym tyg. skarbówka zajeła mi konta z powodu nieuregulowanego vat'u za
    > miesiac marzec . Podkresle, że niezapłaciłem z powodu zawalenia terminów
    > płatnośc przez mojego klienta ( o zgrozo ) z którego do dzisia nie moge
    > ściągnac pieniedzy ( 30 tys ), firma windykacyjna jest bezradna. Zabrali
    > wszystko co mialem na kontach na prowadzenie firmy, wypłaty dla moich
    > pracowników ( tylko 2 - prowadze mala dzialalnosc ) i na życie mimo , że
    > wysłałem w w połowie kwietnia im pismo z wyjaśnieniem.

> [...]

    trochę OT. Wredny US, wredne panie z US, a minister finansów taki miły (Zyta
    tudzież inne ustrojstwa). Zaraz mnie zlinczujecie ale obecnie jeszcze
    pracuję w US. I cytuję wytyczne ministra finansów z tego roku:"zwiększyć
    wpływy do budżetu o......"(tu procent pominę litościwym milczeniem). I się
    zaczęło - karanie po złożeniu Vat-u 2 dni po terminie (wcześniej tolerancja
    do 5 dni), karanie za złożenie tzw. deklaracji zerowych (wcześniej brak
    karania). Czepianie się o wszystko - o każde potencjalne 2 zł. Bo izba
    wydała polecenie (jak MIN FIN., bo czekają na wyniki. p. Gilowska to taka
    przyjazna była podatnikom, ale wytyczne cokolwiek inne.

    m. (czekająca na pręgierz, sfrustrowana - a spróbujcie tacy nie być pracując
    gdzieś w chorej atmosferze)