  • Data: 2007-11-25 20:22:44
    Temat: Re: zajęcie konta firmowego
    Od: "tolo" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaraz, zaraz. Jak to jest strona?
    > Nazwa firmy jest inna (myslnik w srodku), NIP jest inny.
    > Czyli nie jest strona. Pozew jest na zupelnie inna firme.

    Ale skoro firma odebrała korespondencje, to jest stroną czy nie? Myślę, że
    po pierwszej korespondencji firma nie była stroną i prawidłowo powinna była
    odesłać pismo razem z kopertą z powrotem. Za drugim razem, kiedy już dostała
    pismo z sądu z żądaniem sprecyzowania rodzaju pisma, już była stroną, bo
    nazwa, adres i NIP się zgadza. Wtedy powinna odpowiadać na druku sądowym.
    Pozdrawiam.
    tolo