  • 1. Data: 2002-12-30 13:59:21
    Temat: zakończenie działalności - jak pinformować urząd skarbowy ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    jeśli zakończyłem działalność gospodarczą to jak należy o tym poinformować
    urząd skarbowy (ten pod PDOF) ?
    czy zwykłe pisemko czy jakiś formularz ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2002-12-30 17:49:16
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:
    > jeśli zakończyłem działalność gospodarczą to jak należy o tym
    > poinformować urząd skarbowy (ten pod PDOF) ?
    > czy zwykłe pisemko czy jakiś formularz ?

    Zwykłym pisemkiem.I pytanie-jak zakończyłeś skoro nie informowałeś? A
    inne papiery też złożyłeś?

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2002-12-30 18:10:22
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message
    > Zwykłym pisemkiem.I pytanie-jak zakończyłeś skoro nie informowałeś? A
    > inne papiery też złożyłeś?

    1. spółka cywilna - poinformowaliśmy urząd skarbowy "od VATu"
    2. zgłosiliśmy w gminie
    3. poinformowaliśmy ZUS

    teraz każdy powinien poinformować swój US - tylko zastanawiałem się jak

    poza tym z tego co wiem zakończenie mogę zrobić kiedy chcę i bez dodatkowych
    formalności :)
    mam jedynie obowiązek w określonych terminach poinformować określone
    organy - czyli nawet jak nikogo nie poinformuję to działalność zakończyłem
    :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2002-12-30 18:17:30
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:
> [...]
    > 2. zgłosiliśmy w gminie
    > 3. poinformowaliśmy ZUS
    >
    > teraz każdy powinien poinformować swój US - tylko zastanawiałem się

    NIP-2
    VAT-Z

  • 5. Data: 2002-12-30 18:43:33
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message
    > NIP-2

    na pewno NIP-2?

    "Zgłoszenie identyfikacyjne, (zgłoszenie aktualizacyjne) osoby prawnej lub
    jednostki organizacyjnej nie mającej osobowości prawnej, będącej podatnikiem
    lub płatnikiem."

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2002-12-30 18:48:06
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:
    > na pewno NIP-2?
    >
    > "Zgłoszenie identyfikacyjne, (zgłoszenie aktualizacyjne) osoby
    > prawnej lub jednostki organizacyjnej nie mającej osobowości prawnej,
    > będącej podatnikiem lub płatnikiem."

    Jak spółka cywilna to napewno

  • 7. Data: 2002-12-30 19:08:53
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message

    > Jak spółka cywilna to napewno

    hmmm...
    tylko, że w swoim urzędzie skarbowym ja występuję jako osoba fizyczna
    poza tym, na NIP3 (albo NIP1) jest wyraźnie napisane, że do aktualizacji
    danych należy używać tych formularzy

    a poza tym chyba już jestem przekonany, że wystarczy zwykłe oświadczenie -
    bo co mam wpisać w tym formularzu aktualizacyjnym ? że co się zmieniło ? nie
    ma tam pola "działalność została zakończona"

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2002-12-30 21:36:22
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:
    > co się zmieniło ? nie ma tam pola "działalność została zakończona"

    Zobacz druga stonę B4 pole2-postawić ptaszek i wpisac datę w
    polu28.Wyrejestrowujesz przecież spółkę i muszą mieć kwit na podstawie
    którego NIP spółki musi iść w "niepamięć"

  • 9. Data: 2002-12-30 22:52:56
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@b...onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > tylko, że w swoim urzędzie skarbowym ja występuję jako osoba fizyczna
    > poza tym, na NIP3 (albo NIP1) jest wyraźnie napisane, że do aktualizacji

    z praktyki : złóż NIP-3 (jako aktualizację) i na boku formularza (na
    krawędzi bocznej)
    napisz : "likwidacja działalności gospodarczej"
    (wielokrotnie przetestowane)

    pozdrawiam - Darek SP2BZW

  • 10. Data: 2002-12-31 01:18:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Dec 2002, plusz wrote:
    [...]
    >+ a poza tym chyba już jestem przekonany, że wystarczy zwykłe oświadczenie -
    >+ bo co mam wpisać w tym formularzu aktualizacyjnym ? że co się zmieniło ?

    To prawda...

    >+ nie ma tam pola "działalność została zakończona"

    Wyjatkowo w NIP-1 jest pismem obrazkowym :) zapodanie
    że została zakończona "pod danym adresem" :) (poz. 116, 129)

    pzdr. - Gotfryd