  • 1. Data: 2002-12-30 14:11:47
    Temat: 7 czy 0%?
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    Witam wszystkich po raz pierwszy.
    Czy ktos orientuje sie czy stawki VAT podane w załączniku nr 3
    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/pdf/848_u_zal.pdf zostaly zmienione czy
    zawieszone pozniej na 0%? Podobno 16 grudnia ukazalo sie cos jeszcze.
    Jesli tak to gdzie moge znalezc odpowiedni akt prawny?
    Dziekuje za ewentualna pomoc.

  • 2. Data: 2002-12-30 15:09:08
    Temat: Re: 7 czy 0%?
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Boban <b...@t...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@t...onet.pl...
> [...]
    > zawieszone pozniej na 0%? Podobno 16 grudnia ukazalo sie cos jeszcze.
    > Jesli tak to gdzie moge znalezc odpowiedni akt prawny?

    Jeżeli chodzi Ci o pozycje z załącznika nr 3 do ustawy, które były
    jednocześnie do końca 2002 r. objęte stawką 0% wg załącznika nr 2 do
    rozporządzenia to nic się w nowym roku nie zmienia. Rozporządzenie z 16
    grudnia 2002 r. Dz.U. 216 poz. 1828 utrzymuje to zwolnienie. Z tego co wiem
    w piątek na sejmie jeszcze tego nie było ale było na leksie ale nie znam
    urla.

  • 3. Data: 2002-12-30 15:31:45
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    Sławomir Dąbrowski napisał(a):

> [...]
    > w piątek na sejmie jeszcze tego nie było ale było na leksie ale nie znam

    Znalazlem na www.abc.pl
    Dzieki :)