  • 1. Data: 2002-12-30 13:05:51
    Temat: Pit 28
    Od: lity <m...@w...pl>

    Mam pytanko dotyczące formularza PIT 28 dotyczące odliczenia składki
    na powszechne ubezpieczenie zdrowotne.

    Działalność rozpocząłem 15 stycznia 2002 r. Jak wiadomo ZUS za styczeń
    zapłaciłem w lutym, za luty w marcu itd.
    I teraz mam pytanie:
    Czy w Pit 28 wykazuję kwotę którą zapłaciłem fizycznie (czyli w lutym,
    marcu, kwietniu itd.), czy też sumę za styczeń, luty, marzec, kwiecień
    itd. ???

    --
    GG: 3705
    Paweł

  • 2. Data: 2002-12-30 14:08:43
    Temat: Re: Pit 28
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Witam

    Użytkownik "lity" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy w Pit 28 wykazuję kwotę którą zapłaciłem fizycznie (czyli w lutym,
    > marcu, kwietniu itd.), czy też sumę za styczeń, luty, marzec, kwiecień

    faktycznie zapłacone - a jeśli płaciłeś za późno, to bez
    odsetek - tylko to, co idzie na należność główną:
    -51 odliczasz od przychodu
    -52 od podatku
    -53 płacisz za frajer (nic z tym nie robisz)

    pozdr
    KTP

  • 3. Data: 2002-12-30 17:51:05
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    zapłać jeszcze w grudniu składkę za grudzień - TO ODLICZYSZ
    - pozdrawiam