  • 1. Data: 2002-12-30 13:18:58
    Temat: Vat 22% i PKWiU - help
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    Witam

    Czy moglby mnie ktos oswiecic, czy przy wystawianiu faktur na towary objete
    22% stawka VAT, musze takze podac PKWiU?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2002-12-30 13:42:02
    Temat: Re: Vat 22% i PKWiU - help
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy moglby mnie ktos oswiecic, czy przy wystawianiu faktur na towary
    objete
    > 22% stawka VAT, musze takze podac PKWiU?

    IMO(99,9%), przy 22% nie musisz (ani SWW ani PKWiU ani zadnej innej:).

    Sark

  • 3. Data: 2002-12-30 13:46:53
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > IMO(99,9%), przy 22% nie musisz (ani SWW ani PKWiU ani zadnej innej:).

    Dzieki za szybki odzew. IMHO tez, ale spotkalem sie takze z przeciwnymi
    pogladami, dlatego poszukuje jakiejs podstawy prawnej na potwierdzenie tej
    teorii.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2002-12-30 13:49:03
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Czy moglby mnie ktos oswiecic, czy przy wystawianiu faktur na towary objete
    > 22% stawka VAT, musze takze podac PKWiU?

    Nie, ponieważ symbol PKWiU wpisujemy w przypadku towarów lub usług objętych
    stawką niższą niż podstawowa 22% oraz towarów lub usług zwolnionych od podatku.

    Pozdrawiam, M.Y.

  • 5. Data: 2002-12-30 15:41:03
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Dzieki za szybki odzew. IMHO tez, ale spotkalem sie takze z przeciwnymi
    > pogladami, dlatego poszukuje jakiejs podstawy prawnej na potwierdzenie tej
    > teorii.

    Sark z czystej skromnosci nie podal tej podstawy prawnej.
    Wtedy napisalby, ze na 100%.

    Karol