  • 1. Data: 2002-12-30 11:56:20
    Temat: PKWiU na ksiazke?
    Od: "Kwapa" <k...@g...pl>

    Witam serdecznie.
    W swojej dzialalnosci wydalem 1 ksiazke i jest to jedyny moj produkt o
    stawce VAT innej niż 22%. Przejrzalem wasze posty na temat PKWiU,
    odwiedzilem http://www.odl.com.pl/pkwiu.htm ale przerazilo mnie sciaganie
    calej bazy. Do GUSu z kolei nie mozna sie od rana dodzwonic. Moze znajdzie
    sie jakas dobra dusza i pomoze mi ustalic jakie
    PKWiU musze pisac od 1 stcznia na fakturach na ta ksiazke: "Wyrób win
    domowych - moim hobby" - jak sama nazwa wskazuje jest to poradnik o domowym
    wyrobie wina. Tu ja mozna obejrzec
    http://biowin.pl/index_biowin.php?link=3&grp=3&cat=1
    7&prod=99
    Z wdziecznoscia
    Tomek

  • 2. Data: 2002-12-30 12:11:53
    Temat: Re: PKWiU na ksiazke?
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Kwapa <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aupbn3$q2c$...@n...gazeta.pl...
> [...]
    > PKWiU musze pisac od 1 stcznia na fakturach na ta ksiazke: "Wyrób win
    > domowych - moim hobby" - jak sama nazwa wskazuje jest to poradnik o domowy

    Co do początkowych 4 cyferek to na pewno są to 22.11, dalej niestety sprawa
    się komplikuje a posiadana przeze mnie klasyfikacja jest bardzo lakoniczna w
    opisie, ale najbardziej mi pasuje PKWiU 22.11.10-00.10 "Książki drukowane w
    pojedyńczych arkuszach", chociaż przyznam, że nie wiem co znaczy "w pojedyńc
    zych arkuszach.
    Ewentualnie mogłoby to być 22.11.20-20.00 "Książki z dziedziny nauki i techn
    iki" ;-).

    W ustawie powołują sią na symbol "ex 22.11" więc być może wystarczy podawać
    tylko tyle.

  • 3. Data: 2002-12-30 14:02:22
    Od: "Kwapa" <k...@g...pl>

    Bardzo dziekuje,
    To pierwsze to chyba odpada, bo ksiazka ma 96 stron i jest klejona.
    Znajomy mi zasugerowal, ze wystarczy napisac na fakturze 22.11.20.
    Ale nikt nie ma pewnosci.
    Jakby ktos wiedzial na 100% to bede zobowiazany.
    Tomek