  • 1. Data: 2002-09-27 07:53:38
    Temat: zakup komputera
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    Przeglądałem z Google wątki dotyczące tego tematu, ale nie znalazłem
    odpowiedzi na moją wątpliwość.
    Posiadam w domu komputer z monitorem. Nie wciągałem go do tej pory w koszty
    firmy (VAT, KPiR). Jako że jest to archaik (P150 MHz) chcę całkowicie
    wymienić jednostkę centralną, ale zostawić sobie bardzo dobry monitor. W
    jaki sposób mam to rozwiązać?
    Na komputer będę miał fakturę i z niej odpiszę VAT a wartość netto (ok. 1200
    zł) w KUP, a monitor dow. wew. szacunkową wartością w KUP i będę miał
    kompletny ST o wartości początkowej ceny netto jedn. centralnej i
    oszacowanej wartości monitora (np. 1700 zł), zdatny do użytku amortyzowany
    jednorazowo - czy dobrze rozumuję?

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 2. Data: 2002-09-27 22:03:28
    Temat: Re: zakup komputera
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Sep 2002, DarekS wrote:
    [...]
> [...]
    >+ kompletny ST o wartości początkowej ceny netto jedn. centralnej i
    >+ oszacowanej wartości monitora (np. 1700 zł), zdatny do użytku amortyzowany

    IMHO - to poza szczegółem że komputer pójdzie w KUP *raz*, i to
    *nie* po zakupie (jak piszesz) a po wciągnięciu ŚT i jednorazowej
    amortyzacji - owszem...
    ŚT się nie "wrzuca w KUP" bezpośrednio - a zawsze na podstawie
    wpisu w EŚT :) (kiedyś się tu kłóciłem o "dokumentowość księgową"
    wpisu w EŚT :))

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-10-01 09:03:48
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
> [...]
    > ŚT się nie "wrzuca w KUP" bezpośrednio - a zawsze na podstawie
    > wpisu w EŚT :) (kiedyś się tu kłóciłem o "dokumentowość księgową"

    Oczywiście - zastosowałem skrót myślowy.
    Dzięki za odpowiedź

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu