  • 1. Data: 2007-08-07 14:41:30
    Temat: zakup polowy mieszkania
    Od: pomidorek <p...@i...pl>

    Witam

    Mam taki problem:
    W lutym kupilem z moja dziewczyna mieszkanie. Niestety tak wyszlo ze
    sie rozstalismy. Dogadalismy sie co do sprzedania jej polowy mieszkania.
    W banku podpisalismy aneks do umowy kredytowej, kredyt jest teraz na
    mnie. Poszlismy do notariusza i tutaj problem: Notariusz nie wie jak to
    zrobic zeby ominac placenie 20% podatku od darowizny. Odwolal jedno
    spotkanie bo wciaz mysli i szuka sposobu... Chcialem mu jakos pomoc..:)

    Czy ktos z Was juz to przerabial ?

    pozdrawiam
    pomidorek

  • 2. Data: 2007-08-08 07:31:34
    Temat: Re: zakup polowy mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Aug 2007, pomidorek wrote:

> [...]
    > do notariusza i tutaj problem: Notariusz nie wie jak to zrobic zeby ominac

    Czekaj, jakiej darowizny?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-08-09 08:16:12
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Uzytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisal w
    wiadomosci news:Pine.WNT.4.64.0708080930350.3312@athlon64...

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > Czekaj, jakiej darowizny?

    No ona mu darowala swoja polowe jak pisze.....

  • 4. Data: 2007-08-09 14:11:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Aug 2007, Cavallino wrote:

    > Uzytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisal

    [...]
    > No ona mu darowala swoja polowe jak pisze.....

    Usiłuję dojść co tam robi słowo "sprzedania".
    Albo sprzedaż, albo darowizna, albo ja nie rozumiem o co chodzi :)

    pzdr, Gotfryd